RINDU :'(

Dear ex, aku rindu kau gilee nak mati ouhh :'( Sekarang kite dah tak boleh nak text cam dulu lagi. Kau dah ade gurlfiee. Hmm last aku text dengan kau harituh, aku sedih gilee tahuuu ! Kau ade cakap aku kawan baik kau sampai mati. Aku bnyak tolong kau ape semua kan. Andd kau ade cakap kau takkan lupa aku en. Aku nangis bile kau cakap camtu wehh. K aku pegang janji kau. Hmm masa kite chat kat fb baru baru ni, kau ade cakap jgan text number kau lagi. Sebab kau tukar sim dengan dia. K aku tak text, and sampai sekarang lah aku tnggu text dari kau. Setiap hari aku berharap bile fone aku bunyi nama kau yang akan ade kat screen fone aku. Tapi errrr :'( Hmm mesti sekarang kau tgah happy dengan gurlfiee kau kan. K aku doakan korang kekal sebab aku tahu kau sayang dia. Tapi satu jee aku nak kau tahu yang aku rindu kau wehh, rindu sangattttttt :'( #H