ABDUL QAYYUM ♥

Wehh biy, aku sayang kau tahu takk. Asal lah susah sangat kau nak pecaye aku, haa. K mintak maaf sangat kalo aku selalu buat kau sakit hati or whatsoever. Sorry sangat biy. Aku tahu kau dah bnyak sakit hati dengan aku, k aku tahu tuh and aku mintak maaf sangat-2. Dah takde sape dalam hati aku selain kau, sumpah wehh ! Tuhan jee yg tahu semua tuh. Yg pasal ex aku tuh, semua cerita lama. Dorang dah bahagia pon dengan gurlfiee masing masing. Sekarang ni aku ade kau sorang jee, aku sayang kau sorang jee, pecaye lah biy. Pleaseeeeeeeeeeeeee, kau pernah cakap kan kau takkan tinggal aku? Mane janji kau :'( Tahu kan aku takleh hidup kalo takde kau? Kau tahu tuh kan? Hmmmmmmmmmmmmmmmm :'( Janganlah hanya pasal benda tuh kau buat aku camni biy. Jangan pasal benda tuh kau nak tinggal aku. Aku sayanggg kau gile nak mati tahu tak :(