SINGLE BACK ♥

Okay harini aku kembali singlee. Janji lelaki semua tak boleh pakai kan. Aku tahu itu sejak azali lagi. Haha. Semua lelaki ayat same time couplee, tanak ptos lah, sayang sampai mati lah, hakikatnye ptos jugak kan. Errrr dulu macam-2 kau cakap, sayang aku lah, tanak tinggal aku lah. Sekarang mane pergi semua tuh? Mane kau campak semua kasih sayang kau? Tong sampah? Wadefakk lah _|_ Okay aku tak salahkan kau. Maybe kau dah penat sayang aku kan. Mungkin kau rase aku tak hargai semua tuh. Aku mengaku dulu mase first time couple aku tak berapa sayang kau. Tapi kenapa, sekarang, bila aku dah start sayang kau gila babi macam ni, kau pergi tinggalkan aku? Sial tak sial lah kan. Huh takpee. Aku terima jee semua yg berlaku dekat aku. Kita hanya mampu merancang tuhan yg tentukan. Last words from me, just thanks fer everything to youu. Thank youu so muchh. Kbyee -,-