NO TITLE -,-

Hello hello. Apa khabar semua? Long time not see yaa :P Haha dah lame kot tak update blog. Cause dah takde idea nak update pasal ape. Sebab lain, malassss nak type pepanjang. Bhahaha xD Okayy sepanjang beberapa minggu aku tak update blog ni. Banyak perkara yg jadi dekat aku. #banyak ke? Hee okay berapa haribulan november entah aku couple dgn sorang mamat ni. Known as kecikk. Fuhhh sumpah sayang dhoee dekat dia. Tapi jodoh takdee ptos jugakk akhirnyaa. Huuaaaaaaa sedih bhaii :'( Tapi kejap jee aku sedih, hahaha andd now dah dapat pengganti dia. Sebab? Kecik tuh pun cepat jee dapat pengganti aku dhoee. Wadefakkkkk dia _|_ Nampak sangat tak sayang akuu ken. Biarlahhh, duluu suke cakap aku game dia bagaii. Butohh ! Aku game org? Fuhhh muka dah habis baik ni -,- Haishhh cer fikir. Apelah yg aku dapat kalau game org kan. Nanti aku yg kena lagi terok. Tanakk akuu ! Kbyee.