#SIAPA SAYA PADA AWAK ?

Assalamualaikum. Hello guyss. Watcha doin ? Haha jom layan entry aku harini. See tajuk dia. Cannot go kann kan ? Haha xD. Dah dah jom start. Okay aku ade simpan perasaan dekat someone ni. #wahh tak malu kan ! Haha biarlah. Asalkan aku jujur. Kau ade ? Ade ? Takde kan ? Mwahaha. Okay aku suka and sayang dekat dia. Tapi diaa ? Err tak tau lah. Pffffttttt# Act sometimes aku pelik dgan perangai dia. Hmm. Dia suka jugakk dekat aku or aku ni hanya bertepuk sebelah tangan ? #cehh ayat tak bole go lagi kan. Kayy abaikan. Haha aku ni type yg malu nak bertanya. Takut dia kate aku ape pulak kan. So aku hanya mampu post dkat sini andd biar dia baca sendiri. Heeeeeeee :D. Awakk awakk. Siapa saya pada awakk ? Di mata awakk ? Andd di hati awakk ? Saya ni cuma peneman bilaa awak bosan jee ke ? Hmm : ( Okbai !