BERAYA -..-

Hihi okayy tadi aku pergi beraya dgan family. Ade open housee dekat rumah mmbe ayah. Okay dalam pkol11 siap siap then pergi. Bilaa sampai sane , fuhhh gilaa ramai lah orang. Dah macam ape entah aku rase. Haha ddok kejap rehat rehat sebab baru sampai kan. Takkan nak terus makan. Hee ayahh dah hilang entah ke mana. Yelahh dah jumpa mmbe dia memang dah tak ingat ktorg lah kan. Okay beberapa minit lepas baru sampai tuh aku dah rasa lapar. Tengok keliling aku semua orang dgan makanan masing masing. Dgan muka tak malu terus aku pergi amek makanan. Fuhhhhhhhhhhhh memang bnyak makanan fav aku dekat situ. Sate ade , burger ade , soto , kuih raya pun ade jugakk. Haha makan satu satu jangan gelojoh# Satu satu aku makan sampai dah tak bole masuk lagi dah dalam perut ni. Hahaha ! Raya ni makin bertambah lah berat badan kankan . Muahaha takpe nanti bole diet. Kbai (Y)