RINDU KAU YANG DULU :'(



K baguss, bila aku dah sayangg kau gile babi camni, kau terus berubah kan. Kate sayang aku bagai, butohh wehh butohh ! First time couple semua okay, serious aku happy sangat dengan kau time tuh. Tak pernah nak gaduh. Setiap kali aku text dengan kau, mesti tersenyum, org lain pon boleh nampak aku happy dgan kau wehh. Isnin lepas bila tiba tiba kau tak contact aku terus aku rasa mcam aku ni bodohh sebab sayang kau. Kau senang senang off phone camtuh jee tanpa bgtau aku en. Kau just tulis kat fb yang phone kau rosak. K rosak, aku faham. Tapi kenapa kau tak bgtau aku? Nampak sangat aku tak penting dalam hidup kau en? Hmm 3hari wehh, 3hari kau tak call aku, tak text ape semua aku rasa mcam nak mati jee. Aku pernah cakap kan yang aku takleh hidup kalau kau takde, hmm. Sumpah wehh, 3hari aku call kau tak dapat, 3hari aku menangis mcam org bodoh sebab ingatkan kau. Then bile semalam kau on phone boleh pulak kau kate aku yang abaikan kau, aku tak call kau ape semua. Wehh setiap hari aku call kau, tapi ape aku dapat, kecewa ! Phone off, errr. Sape yang abaikan sape? Sape yang tak sayang sape sekarang? 3hari kau off phone ade kau usaha nak call aku? Takde langsung douh. Aku jee yang bodoh fikir camne nak call kau, siap call tempat kerja kau ape semua, siap suruh mmbe kau tolong bagai. Ade kau kisah? Ade kau fikir aku? Yang kau tahu watlek, tuduh aku macam-macam. Errrrr -,- Kau betul-betul dah berubah ayyum, dulu kau tak macam ni. Kau dah lain sekarang, lain sangat wehh :'( Kau dah ade orang lain sebab tuh kau macam ni kan? K lelaki semua sama. Mane janji kau dulu haa ! Mana pegi kata-kata kau dulu yang kau cakap kau sayang aku.

Dulu kau selalu cakap mcam ni kat aku. Sekarang? K kau dah lain :'( Ayyum aku dah berubah kan, hmm.
Kau selalu cakap aku tak sayang kau kan. Hmmm tapi dari sini, dari perangai kau aku tahu kau yang tak sayang aku wehh. Kan? Hmmm semua orang tahu aku sayang kau. Aku sayang kau sangat-sangat wehh. Sayang sangat-sangat. Hmm aku rindu kau yang dulu :'(