HMMM

Tadi aku onl fb, bosannn and rase mcam nak bukak wall kau. Aku rindu kau sangat. Tetibe teringat balik time kite jumpe harituh. Kite jalan same same, makan same same, semua same same kan. Hmm andd satu satunye benda yg aku takleh lupe, time kite karoke harituh, kau nyanyikan lagu yg kau selalu nyanyikan dekat aku time kite otp. Sampai sekarang aku ingat andd selalu dgar lagu tuh bile rindu kau. Hmm aku rindu kau :'( Aku rindu time kite couple. Dulu, setiap hari fone aku mesti memekak dgan text kau, call daripada kau ape semua. Hmm dulu, setiap hari mesti kau call aku kan. Tak pernah miss. Setiap hari mesti suara kau aku dgar. Hmm kau tak mcam laki lain. Kau selalu nasihat aku. Tuh sebab aku sayang kau gileeee babi tahuu ! Hmm tapi sekarang semua tuh dah takde. Jodoh kite tak panjang :( Takpe aku terima. Yg penting aku nak kau tahu yg aku always sayang kau, kbyeee !