26 SEPT


okayy aku kenal dia dekat tagged. first time chat dgan dia dah start suke dia. haha tak malu kan ? so ? -,- okay kawan dgan dia aku tak tahu berapa lama. tak ingatt. heeee. andd lepas tuh ktorg couple. kali pertama couple dgan dia tuh sekejap jee. errr dalam 2 3 hari kott. then ktorg break sebab dia kate dia lagi selesa berkawan dgan aku. okayy sumpa sedih gile time tuh. tapi aku still bole terima alasan dia sebab ktorg baru kenal, baru kawan andd terus couplee. memang logic jugak lah kan alasan dia. then for a few month kott ktorg kawan kawan and kawan. dalam masa tuh jugakk lah aku try nak bukak hati dia untuk terima aku. aku tunggu dia. aku tolak couple orang lain sebab dia. sebab seriously aku sayang dia sangat. hanya Dia yg diatas jee tahuu betapa aku sayang dia :( hmm lepas dah lame aku tunggu dia, akhirnyaa ktorang couple jugakk pada 26 sept :) fuhhh hanya Allah jee yg tahu betapa happynye aku time tuh. mcam tak percaya pun ade jugakk woo :P sepanjang couple dgan dia, hari-hari aku tak penah sedih. happy jee memanjang. even ktorg tak mcam couple lain. bole dating bagai. err mesti korang tak percaya kan ? ktorang tak penah meet langsung tahuu. dia stay melaka. andd aku kl. ktorg couple jauh. tapi jauh bukan masalahnye, yg penting sayang kan. jumpe tuh everytime everywhere boleee. orang tua-tua cakap lah kan, asal ade jodoh mesti jumpe. cuma masa jee kite tak tahu bilee. betul takk ? heeee. hmmm tapi ktorg couple tak lame. semalam (29 oct), lepas dah lame ktorg tak text ape semua. aku nak call dia sebab rinduu. tetiba dia text and ckap sorry, kite better kawan jee. finally ktorg break jugakk. alasan yg still same mcam dulu. dia just kate dia nak bersendirian buat mase ni. okayyy seriously aku tak bolee terima alasan kau kali ni. tapiiiiiiiiii aku bukan bole pakse kau untuk terima aku balik kan. aku bukan bole pakse kau untuk sayang aku lagi kan. okay aku terimaaaaaaaaaaaaa walaupun hakikatnyee aku stilllll tak bole :'(  kalau kau bace ni aku just nak ckap thank youuuuu sebab jadi yg terbaikk untuk aku. aku takkan lupe semua benda tentang kau. aku sayanggggggggggg kauuuuuuuuuu nain :'( :'( :'( kbyeee !


P/S : sorry kalau ayat aku tunggang-langgang, andd sorry kalau terjiwang or whatsoever. peacee (Y)