CAMPING :')

Assalamualaikum. Heyy kawan kawan : ) Hihi sihat tak you olls ? Err okayy dah berapa hari tak postt. Rasa mcam dah berhabuk sikit dah kan blog aku ni. Haha okayy jom tengok titlee tuh. ''CAMPING''. Wahh mcam tak percaya pulak aku pegi camp. Sebab dah berabad aku tak pegi. Bhahaha xD. Okay jom start.

20-22 september harituh aku pegi kem dekat DUSUN ECO RESORT , KARAK PAHANG. Okay hari selasa bersamaan 20sept tuh aku , kawan , dgan ustazah pegi ke jabatan pelajaran sebab ktorg bertolak dari sane dgan budak-budak schl lain. Sampai sane dalam pkol8 lebih. Dah bnyak dah budak-budak schl lain yg sampai. Okay lepas register bagai , bas pun dah sampai , then semua yg terlibat pun naik bas and bertolak ke karakk. Dalam perjalanan yg mengambil masa sejam lebih tuh mcam mcam yg ktorg buat dalam bas. Mula mula berkenalan dgan semua org. Nyanyi ramai ramai and bnyak lagi lah. Hahaha.

Jalan ontheway pegi karak : )

 Okay dalam pkol10 ktorg sampai sane. Ingatkan tempat tuh mcam mane lah kan. Rupa rupanye dalam hutan bhaii. Sumpa takutt. Bila start jee masuk hutan tuh rasa mcam nak patah balik jee balik KL. Hihi. Nak tengok tak tempat tuh. Haha okay kejapp.

  
Ni tempat dia.




Bila nmpak jee signboard tuh aku ingat nak smpai dah lah kan . Rupanye dalam lagi. Dalam setengah jam redah hutan tuh baru smpai. Fuhhhhhhhh time tuh semua dah cuakk. Yelahh karak kod. Mcam mcam cter dah korg semua dgar kankan ? Hm dah dah tukar topic. Haha okay bila dah smpai tempat tuh ustaz bahagikan kumpulan andd bagi dorm. Nak tengok dorm ktorg ?



Nmpak pict dkat atas tuh ? Haa tuh lah dorm ktorg. Cantik kan ? Memey lah. Tapi malam malam sumpa gelap. Lampu semua tuh manede. Memang mcam mcam lah korg akan nmpak. Siang siang mmg best. Bila smpai jee malam , semua nak balikk. Haha kelakar kan ? Seram sialllllll ddok tempat ni. Sumpa aku tanak pegi dah. Hari first dtg dah nmpak mcam mcam dah. Hari kedua 3 org histeria. Serentak pulak tuh. Semua dah cuakk. Tempat paling seram tandas dia. Masuk masuk jee tandas terus nmpak hutan. Sebab hutan dkat belakang tandas. Errrrr gentle seram. Kalau korg yg pegi tau lah mcam mane korg rase. Heeeeeeee :P Tuh jee kod nak sharee dgan korg korg semua. Kbai :' )