AKU , KAU DAN DIA

Dia ? Okay dia hadir dalam hidup aku tahun lepas. Tahun2010. Mula kenal dia aku dah start suka dia. Dia baikk , handsome , pndai jaga haty aku. Andd dia tak mcam laki lain. Thats why aku suka dia. Dah berapa bulan kenal dia. Dah faham sgt perangai dia. Then (17may2010) ktorg couple. Sumpah aku sayang dia gilee babi ouhh. Alhamdulillah relation aku dgan dia bole tahan lame jugakk lah kan. Ktorg couple setahun 14 hari. Hee ade jugak 14hari tuh kan ? Hmm sampai situ jee hubungan kita dpat bertahan kan awakk ? Sepanjang setahun aku couple dgan dia , banyak gilee masalah yg datang. Semua masalah tuh datangnye dari aku. Serious cakap , dia tak pernah buad masalah sepanjang ktorg couple. Baik kan dia ? Dia jaga aku. Dia selalu dgar masalah aku. Andd dia jugakk selalu jadi tempat aku luahkan perasaan. Bila aku nangis dkat dia , dia selalu pjuk. Kadang-kadang dia bahan aku mcam budak-budak. Sikit sikit nangis. Haha kelakar jee kan. Aku sayang dia ouhh. Sayang sangat. Hmm dalam masa setahun aku couple dgan dia tuh banyak kali ktorg ptos couple. Semuanye aku yg mntak ptos. Jahat kan aku ? Kesian dia. Mesti korg pelik kan ? Kata sayang tapi mntak ptos. Yelahhh dia asek tdoh aku bukan bukan. Aku malas nak gaduh then terus mntak ptos. Tapi sumpah aku tak pernah ade niat nak ptos dgan dia. Aku just main main. Sebab aku tahuu dia takkan nak ptos dgan aku . Wahh berlagak kan ? Haha tapi thats a fact okayy. Bukan nak bangga ke hape kan. Hee okay sambung. Kalau aku mntak ptos kan dia mesti ckap tanakkk. Sampai menangis dia ckap tanakk ptos semua. Kesian dia aku buad mcam tuh. Tapi honestly aku tak pernah andd takkan pernah ade niat nak ptos dgan dia. Sebab aku sayang dia gilee babi. Allah jee yg tahu betapa sayangnye aku dkat dia. Jiwang sekejap# Haha. Kayy bila masuk jee tahun ni ktorg kerap sgt gaduh. Bila gaduh jee mesti ade perkataan ptos. Biasa lah tuh kan. Hee hm. Satu hari , aku dgan dia gaduh besar sebab ade sorg mamat ni tiba-tiba pulak mengaku aku couple dgan dia. Mamat tuh mmbe aku sendiri kod. Haihh terus dia chopp aku curang dgan dia. Sumpah takk. Aku tak pernah curang dgan dia. Tak pernah ade niat punn nak curang dgan dia. Lama aku gaduh dgan dia. Sedih sgt. Setiap hari aku nangis. Text aku tak reply. Call tak angkat. Sampai haty dia. Hm beberapa minggu lepas tuh dia text aku. Dia ckap dia dah bole percaya aku. Aku happy sgt. Terima kasih awakk : ] Ktorg okay andd happy mcam dulu. Mcam first time ktorg couple dulu lah kan. Tehee. Rindu gilaa saat tuh. Beberapa bulan lepas tuh kita start gaduh2 balik. Punca ? Aku. Kesian dia. Tak habis habis aku bagi masalah dkat dia. Andd satu malam tuh (31may2011) dea text aku. Dia mntakk maaf , andd dia ckap dia tak bole teruskan hubungan ni. Dia dah penatt. Asek dia jee yg mengalah. Sambil baca text dia air mata aku mengalir tak henti henti. Hm dia suruh aku cari lelaki yg lagi baik dari dia. Takk ! Dia yg terbaik buad aku. Takde org lain yg bole happykan aku selain dia :'( And last text dia. Dia ade bagi aku satu lagu. Lagu tuh tajuknye bila hati dah sayang. Aku terus bukak you tube , search and dgar lagu tuh. Haha gilee kan ? Sambil dgar lagu tuh aku nangis. Lagu tuh mmg bermakna bagi aku. Lepas dgar lagu tuh aku call dia. Nak pjuk dia. Tapi dia tak angkat call aku. Sampai penat jari aku tekann button calling tuh. Andd berapa minit lepas tuh dia text. Dia just ckap yg dia mntak maaf sgt2. Dia tak bole teruskan. Again , dia suruh aku cari lelaki lain yg lagi baik dari dia. Andd dia ckap kalau ade jodoh kita akan couple balikk. Aku reply , takk , aku sayangg kau sorg jee. Kau jee yg bole happykan aku. Sumpah :'( Aku tanak org lain. Aku cuma nak kau ! Perasaan aku masa tuh hanya Tuhan jee yg tahuu. Dalam haty aku mase tuh , aku fikir kau mesti cari aku balikk mcam sebelum sebelum ni. Setiap hari lepas tuh aku tunggu text kau. Tapi takde. Kali ni kau memang takkan cari aku balikk kan. Hm takpe. Aku mengalah. Hope dia happy dgan girl yg lagi baik dari aku. Aku takkan lupakan dia sampai matii. Andd setiap hari lepas tuh aku dgar lagu yg kau suruh aku dgar tuh. Andd setiap kali aku dgar lagu tuh lah aku nangis sambil tengok semua pic kau. Sampai bengkak bengkak mata ni ouhh. See betapa sayangnye aku dkat kau. Ade kau fikir ? Hmm :'( Takpe lah. Aku dah malas nak ingat psal kau dah. Nanti mesti aku nangis lagi. Tehee : ] iloveyoutilltheendofmylife. (Haziq)

Okay sekarang nak cter psal org lain pulak. Budakk ni lebih kurang mcam haziq. Perangai lebih kurang. Handsome pun handsome. Comel gilaa tahuu muka dia. Aku ibaratkan dia pengganti haziq sebab aku kenal dia berapa bulan lepas aku ptos dgan haziq. Tapi tak pernah meet. Dia jauh. Sob sob : ( Dia baik ouhh. Pernah couple dgan dia tapi sekejap jee. Sebab ? Dia takk sayang aku kod. Haha entah lerr. No comment lah psal tuh kan. Hanya dia yg tahuu sebabnye. Sampai sekarang aku sayang dia even though ktorg dah ptos. Mcam haziq lah kan. Dua-dua org ni susah dhoee aku nak lupa. Asal eyy ?
Hmm = =' Sometimes terfikir jugakk sebabnye. Tapi aku sendiri tak tahu jawapan dia. Haha so weird kan ? Papelah. Yg penting dkat sini aku nak ckap yg aku sayang gilaa dkat budak dua org ni. Sayangg sgt. Dorg tak sayang aku ? Kesah pulak aku kan ? Bhahaha kbai xD

P/S : SAYANGILAH ORANG YG ANDA SAYANG. HARGAILAH MEREKA SEMENTARA MEREKA MASIH DGAN KITA : ] HAHA RENUNG-RENUNGKAN KAYY (Y)